حراج حراج!

❥سکانس یک❥ 


حراج حراج

آهای جماعت..

به گوش باشید؛ به گوش!

بزرگترین حراج دنیا

حراج غیرت و حیا..!

آی مردان هیز و هوس باز

ناموس را گذاشته ام در اختیار

چشم چرانی کنید با خیال تخت

هست لقمه ای دلپذیر

فیض ببرید،فیضی بی نظیر

ببینید عروسک بغل دستی ام را

که عریان است و لخت و عور..

معرفی میکنم عیالمان...!

ورود برای عموم آزاد است؛آزاد..

فقط جوری نگاهش نکنید که رگ غیرت نداشته ام بزند بالا.. 


‍ 

❥سکانس دو❥

 

حراج حراج..

حراج عفت و حیا..

سری بزنید به این حراجی..

دخترکان و زنان شوهر دزد بیایید بیایید!

 اگر نیایید و نبینید از کفتان رفته است ها..

یک عدد شوهر

در اطاعت همسر

بزک کنید و به خیابانها بیفتید مثل من..

لباس های مد روز یادتان نرود ها

یک نگاهش که بر شما بیفتد

کار تمام است تمام!

زندگی من سراب است سراب..!

چیزی که عوض دارد گله ندارد آخر

من نگاه شوهر دیگری را میدزدم؛شما هم نگاه شوهر من را..!


بشتابید بشتابید

حراج است،حراج 

حراج غیرت و حیا..

حراج در آخرالزمان...!


#فاطمه_قاف

#حجاب_حیا

#حیا_ی_آب_رفته

#غیرت_بر_باد_رفته

[ ] [ ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up