عاشقانه ای از جنس خدا

‍ 🌺  🌺


عشــق... ❤️
عجبــ واژه ے پر احساسے...😍

ما مذهبــــــے ها عاشق تریم😌

نوع عاشق شدنمان خاص استــ...

ما مذهبے ها با تویے که عشق را به جای هوس اشتباه گرفته اے خیلی فاصله داریم...😏

اگر تو در کوچه و خیابان عاشق همسرتــ شدی😑
من و همسرم در مراسم دعاے ڪمیل همدیگر را دیدیم...💚

اگر تو عاشق تیپــ و آرایش همسرتــ شدے 😣

من عاشق حجبــ و حیا و متانتــ همسرم شدم 😇

اگر تو می گویے غیرتــ یعنے سلبــ آزادی از همسر 🙄
و بی غیرتے،روشنفڪری؛😐

من می گویم غیرتــ یعنی علاقه ے بیش از اندازه ی من به همسرم...💞
من دوستــ دارم همسرم فقط مال من باشد نه همه...😠

اگر تو می گویے چادر یعنے بقچه پیچ کردن همسر،من می گویم چادر حفظ بها و شأن همسر...😇

اگر تعریف تو از آزادے بی غیرتے است، پس من با افتخار می گویم که همسرم را هیچ وقت آزاد نگذاشته ام...😎

من افتخار میکنم که همسرے دارم که ڪسی جز خودم به او نگاه نمی کند از بس که پر بهاستــ حیایش...😍

نه مانند تو که همسرت مانند عروسڪ خیمه شب بازی ڪنارتــ راه می رود و دیگران از او لذتــ می برند و تو هم که..😤 


عاشقانه ای از جنس خدا…!

[ ] [ ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

چار سو
چار سو در تاريخ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )

سلام

چه پستِ خوبی ✌

 

پیامبر(ص) :

" بهترین شما مردى است‏ که با همسرش به خوبى رفتار کند و من از همه شما نسبت ‏به همسرم‏ خوشرفتارتر هستم."

 

پاسخ در تاريخ(۱۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۳۹) : سلام
خیلی ممنون
مریم آرزه
مریم آرزه در تاريخ ۰۲ مهر ۰۰ ، ۱۹:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( )

بسیار عالی 👏👏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up