شعری برای آقا

ای رخ تو ماه تر از هر رخی                    جن وملک را همه تو فرخی 

ای سخنت از همه عالم جدا                   سر تو و آن سخنت با خدا    

ای کرمت ورد زبان ها همه                      نام تو و زلزله وهم همه      

داد رس کل زمان و زمین                            واسطه آدمی و لا مکان     

            یاسمن از عطر تنت آب شد                          جن ملک از سخنت خواب شد       

گر تو نبودی همه دنیا نبود                            آخرت و برزخ عقبی نبود 

گر تو نبودی فلکی هم نبود                       منتظری _قاصدکی هم نبود 

گر تو نبودی سر سفره چه بود              گر تو نبودی بر حجره چه سود 

کار گشای همه عالم بیا                               رخ نبی منجی عالم بیا 

جان خودت زود بیا دیر شد                            مادرم از نامدنت پیر شد 

زود بیا حاجت او اندک است                    نامه او رزق دل و بندک است 

با قدمت سر بنهم بر رهت                      قرب کنم خون خودم در رهت 

منتظرم سر به زمینم هنوز                           یار بیا جاده نشینم هنوز 

    جان من از جان که رنگین تر است             نام من از نام که رنگین تر است

چشم من از دوری تو تار شد                    چشم من از دوری تو خوار شد 

جم وکران را همه من گشته ام                  باختران را همه من گشته ام 

نامه در آن چاه تو انداختم                           رنگ زه رخساره خود باختم 

هر کسی از رنج نویسد به تو                        از تومن  وگنج نویسد به تو

ساعتی از وصل نوشته است بیا امام              نامه او =با آمدنت  وسلام.


دل وبندک:دلبند,عزیز

تومن:تومان 

جم وکران :مسجد جمکران


نویسنده :مقدم ساعتی 

          

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up