با خدا معامله کرده بودم...

گفتم:

باخدا معامله کرده بودم...

جوابش اومد....

گفت:چه معامله ای...؟!

جوابش چی بود...؟!

"به خدا گفته بودم:اگه پاک موندم…

یه دختر پاک و نجیب نصیبم کنه...


#وَ_الطَّیِّبَاتُ_لِلطَّیِّبِینَ_و_َالطَّیِّبُونَ_لِلطَّیِّبَاتِ…

(نور_٢٦) 

*یقین دارم*

گفتم:"چشاتو ببند...!!!"

گفت:هوووم...بستم...!

"خب چی میبینی...؟"


هیچ چی...!!!

...تاریکه...سیاهه...!!!!


گفتم:

بدون تو دنیام…این جوریه...

تاریک و سیاه...

جواب معاملم با خدا...

اجر این همه سال جهاد در راه خدا با نفسم... تویی...

دیگه تموم شد...

پرسید:چی تموم شد…؟!

گفتم:این که این همه مدّت واسه پاک بودنم...

تلاش کردم که فقط عشقم...

یه نفر باشه...اونم همسرم...


لبخندی از سر رضایت رو لبام نشست...

پرسید:واسه چی میخندی...؟!

با لبخند توأم با اشک شوقی که از گوشه چشام سرازیر میشد رو گونه هام...

گفتم:

"آخههه....

علی بودم ...بهم فاطمه داد...

حلقه ازدواجو...

که تو انگشتت انداختم...

با علی(علیه السلام)...عهد بستم که:

که تنهات نذارم

عهد بستم که:

مردت باشم و تکیه گاهت...

صاحبت باشم و سایه ی روی سرت...


من با علی(علیه السلام)عهد بستم که:

تا روزی که زندم...

مثه پروانه دور شمع وجودت بگردم...


بانوی من...

توچی…؟

تو با فاطمه(سلام الله علیها)...

چه عهدی بستی...؟!


گفت:

من با فاطمه(سلام الله علیها)...

عهد بستم که...

بهترین رفیق و یارت باشم...

عهد بستم که:

همدم و همنفست باشم...

نه تنها همسر بلکه همسفرت باشم تا خدا...

من با مادرم فاطمه(سلام الله علیها)...

عهد بستم که:

هدفم جلب رضایت تو باشه و بس...

کَأَنَّهُ...رضایت خدا درگرو رضایت توئه...


[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۱نظر ]
نظرات (۱)

زندگی به شرط سید
زندگی به شرط سید در تاريخ ۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۲۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )

حیدر شدی تا پشت در هی در بکوبند!

جای ملائک نیست بال و پر بکوبند

زهرا دلش می‌خواست ذکر «یاعلی» را

روی عقیق سرخ پیغمبر(ص) بکوبند

سنگ علی را فاطمه بر سینه کوبید

باید که بر دُرِّ نجف حیدر بکوبند

نام تو اسم اعظم پروردگار است

این مُهر را باید به هر منبر بکوبند

معراج تازه ابتدایت بود، باید

نام تو را از این مقرّب تر بکوبند

هرکس تو را دارد چرا باید بترسد

مثل تو تنها از خدا باید بترسد

پاسخ در تاريخ(۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۲) : فقط و فقط و فقط و فقط 
حیدر امیرالمومنین است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up