چادر را بیشتر دوست دارم

‌ ‌گفت مقنعه و مانتو حجاب نیست⁉️

 

گفتم مانتوی بلند و پوشیده خوب است اما...

من چادر را بیشتر دوست دارم

 

روسری و مقنعه با حجاب کامل خوب است اما...

من چادر را بیشتر دوست دارم

 

اصلا هر لباس ساده ای خوب است اما من،

میدانی من از هر چیز کمالش را دوست دارم؛ نهایتش را ...

 

میخواهم همیشه در اوج باشم، بلند و دست نیافتنی ...

 

برای همین است که چادر میپوشم ...

 

چادر از انسان کوه میسازد، یک کوه پر ابهت ...

 

کوه که باشی آرامش زمین میشوی و همنشین آسمان ...🏔

 

کوه که باشی در اوجی ...🏻️

 

کوه که باشی دیگران را هم به اوج میرسانی ...

 

به اوج میرسانی؛

هرکس را که خواهان خیره شدن در چشمان آسمانی ات باشد ...

 

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up