نامه یک عاشق........

 

یا مهدی (عج)

به انتظار دیدارت ,سال ها کمر بسته ام 

من می دانم که در انتظارت سال ها میمانم 

و من زنده ام و همیشه منتظر 

سال هاست که در انتظار تو می گریم 

و از خود می گریزیم



به هر کجا که نگاه می کنم 

عشق نادیده ام را می بینم 

و احساس می کنم 

همیشه در کنار من است


تو ای دوست داشتنی سلام 

و به خوبی های تو سلام میکنم 

شاید الان تو نباشی 

اما مطمئنم روزی خواهی آمد 

تو حقیقتی به رنگ صبح هستی 

و به آمدنت ایمان دارم

ومن یقین دارم روزی خواهی آمد


عطر ظهورت

بوی سیب,

بوی نارنج ,

بوی ریحان ,

بوی ناب رسیدن می دهد


امید وارم در آن روز جان بخش 

چشمانم از گرد و غبار روزگار پر نشده باشد

 تا بتوانم ذات زیبای شما را درک و ببینم.......

من آن قاصدکم 

که به دنبال تو خواهم گشت 

به دنبال عطر ظهورت

من خود را از قفس مادی های زندگی خواهم رهانید......


و آن قاصدکم 

که این عشق را فانوس کرده 

و تا بیکرانه ها میروم 

تا به راه حق برسم....


و حتی اگر در راه این هدفم

از فراز و فرود های این راه 

همچون قاصدکی 

باد مرا زندانی رودخانه ای کند

یا تقدیر در مشت کودکی له کند 

یا به آزمایش الهی در لایه بوته خاری اسیر شوم !!!!!!

از یاری تو چشم پوشی نمی کنم 

تو را راهی خواهم کرد 


تا وقتی که خداوند را دوست داشته باشم 

تو و هدفت را دوست خواهم داشت ......

آن خدای که حتی اگر 

ذره ای از من باقی مانده باشد 

خدا را یاد می کند.......



اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل  لولیک الفرج.

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۱نظر ]
نظرات (۱)

کتایون دولتشاهی
کتایون دولتشاهی در تاريخ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
سلام اگه لطف کنید دنبالم کنید خوشحالم میکنید برای این کار وارد وبلاگم شده و رو گزینه ی دنبال کردن کلیک کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up