مذهبی ها عاشق ترند

 ‍ عشق...❤️

عجب واژه ی پر احساسی...

عشق واژه ی علاقه ی مقدس ما مذهبی هاست...

ما مذهبی ها عاشق تریم؛

فقط دوست داریم نوع عاشق شدنمان"خاص"باشد...

ما مذهبی ها با تویی که عشق را به جای هوس اشتباه گرفته ای خیلی فاصله داریم...

اگر تو در کوچه و خیابان عاشق همسرت شدی،من و همسرم در مراسم دعای کمیل همدیگر را دیدیم...🤗

اگر تو عاشق تیپ و آرایش همسرت شدی☹️،من عاشق حجب و حیا و متانت همسرم هستم...

اگر تو می گویی غیرت یعنی سلب آزادی از همسر 🙄

و بی غیرتی،روشنفکری؛

من می گویم غیرت یعنی علاقه ی بیش از اندازه ی من به همسرم...🙂

من دوست دارم همسرم فقط مال من باشد نه همه...

اگر تو می گویی چادر یعنی بقچه پیچ کردن همسر،من می گویم چادر حفظ بها و شأن همسر...

اگر تعریف تو از آزادی بی غیرتی است،پس من با افتخار  می گویم که همسرم را هیچ وقت آزاد نگذاشته ام...

من افتخار میکنم که همسری دارم که کسی جز خودم به  او نگاه نمی کند از بس که پر بهاست حیایش...

نه مانند تو که همسرت مانند عروسک خیمه شب بازی کنارت راه می رود و دیگران از او لذت می برند و 

تو هم که.....

من و همسرم عاشق هم هستیم!

فقط جنس عاشقانه مان باهم فرق دارد...

عاشقانه ای از جنس خدا…!



[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up