حجاب و چادر یعنی

حجاب و چادر یعنی: تمام زیبایی های من فقط برای یک نفر


حجاب و چادر یعنی: به تمام مردان ایران زمین میرسانم ک من با ارزشم من یک انسانم نه یک عروسک متحرک نه یک کالا نه سیب گاز زده ای ک روی زمین افتاده و هرکی از راه رسید بخواهد برش دارد نه من فقط یک انسانم یک دختر ک میخواهد آزاد باشد اما آزادی به این معنا ک اسیر چشمان ناپاک نشوی. پاک بمانی در بند حجاب و چادر و چه زیبا حجابی ست ک رضایت خدایم را بدنبال دارد... 


حجاب و چادر یعنی: به من شخصیت میده ارزش منو بالا میبره... خوشحالم وقتی در خیابان قدم میزنم و هیچ چشمی دنبالم نیست، خوشحالم وقتی به مغازه ای میروم لباسی می خواهم بخرم صاحب مغازه می گویید: بفرمامید خانوم  کدومو بدم خدمتتون. خیلی خوشحالم از اینکه وقتی به دانشگاه میروم پسری سرش را می اندازد پایین و سلام نمیدهد چون مبادا دل نامحرمی بلرزه این نشان میدهد حیا دارد غیرت دارد از اینکه بهم احترام میزارند و خوشحالم از آنکه مرا خانم محترم خطاب می کنند.


حجاب و چادر یعنی: من یک دختر چادر، سنگین و باحیا هستم و افتخار میکنم ک بیرون و دانشگاه اینجوری هستم ولی در داخل خانه و مهمونی های خانومانه لاک میزنم با رنگ های جیغ لباس ها و مانتوهای رنگارنگ ولی هرکدام را بجا و پیش محرمش میپوشم و درست لباس میپوشم ک نشان دهنده شخصیت من است انقدر شال رنگارنگ انقد طلاهایه زیبا انقد لوازم ارایش دارم ک اتاقم پرشده از دنیای رنگارنگ و صورتی ک فقط اینها را داخل خانه انجام میدهم فقط خانه... دنیای دخترای باحجاب و چادری صورتیه و دنیای شادی دارن اما اینکه بیرون باحجاب و چادری هستن ینی برای خود ارزش و احترام قائلن و دوس دارند دست نیافتنی باشند آری این طوریاس 


حجاب و چادر یعنی: من خودم را در معرض نمایش قرار نمی دهم خیلی جالبه وقتی میریم مغازه بخواییم میوه ای بخریم سعی می کنیم کمتر برداریم و پلاستیکمون سبک بشه و زودتر به خونه برسونیم و حمل و نقلش برامون آسون بشه هرچی سبک تر باشه بهتره اما در مورد حجاب برعکسش ولی قشنگ ترش هرچی سنگین و نجیب تر باشیم بهتره نه اینکه تا یه باد بیاد سریع مارو ببره اون بالا...👍

در مورد حجاب باید سنگین باشیم با طعم چاشنی حیا چه زیبا می شود ...


حجاب و چادر یعنی: من یک دخترم نه یک عروسک من میتونم واسه شوهرم آرایش کنم واسه شوهرم لباس های  جلف بپوشم واسه شوهرم موهامو پریشون کنم چه دلیلی داره که بخوام واسه نامحرم اینکارو کنم. وقتی برای من غیرت، ایمان و اخلاق و بیشتر از همه غیرت روی ناموس برام خیلی مهمه که یه آقا داشته باشه و بخواد همه زیبایی خانومش واسه خودش باشه این فوق العاده هست امیدوارم از این جور مردها بیشترو بیشتر بشن


حجاب و چادر یعنی: دل امام زمانم (عج) و دل حضرت فاطمه زهرا (س) و دل خدایم را نشکنم چون روزی حلال عشق حلال و به صدتا ازین بی غیرت های این دوره زمونه ترجیح میدم چون خدا رعایت کردن حجاب و ازمون خواسته و کسی که خداشو دوست داره حرفشو گوش میده منم ک دوسش دارم پس حرفشو گوش کردم 


کلام آخر

حجاب و چادر یعنی: به من امنیت میده مگه غیر ازینه ک خیالم راحته هر جا میرم نگران نیستم کسی با نگاهش دنبالم کنه چون چادرم میگه: از این خط قرمز اینورتر نیا حدومرز قائل شو 


حجاب و چادر یعنی: شهدا تاکید کردن که محجبه باشیم و پاسدار چادرمونم باشیم، اونا بخاطر خودمون گفتن اونا خونشون ریخته شد جونشون و فدا کردن و از خانوادشون گذشتن رفتن جنگیدن تا دست دشمن بهمون نرسه. خوشا بحالشون که تو بهشت هستن 


از همین جا به تمام شهدا میگم: شرمنده ام ولی خوشحالم که از یه دختر بدحجاب رسیدم به حجاب برتر، اونم بخاطر شهدا این راه و انتخاب کردم و میخوام شبیه حضرت فاطمه بشوم

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

دختر حضرت زهرا (س)
دختر حضرت زهرا (س) در تاريخ ۲۱ آبان ۰۲ ، ۲۱:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ( )

چه زیبا نوشتی

بانوی ایرانی
بانوی ایرانی در تاريخ ۲۱ آبان ۰۲ ، ۲۱:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ( )

خواهر حلال کن متن را کپی کردم و در کانالم فرستادم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up