حرف از حجاب...

‍ این روزها حرف از حجاب در ایران که به پا میشود


همه در برابرت جبهه میگیرند و میگویند🗣


ای بابا ول کنید این بحث قدیمی را


به خاطر همین افکار است که ایران جهان سوم شده


این حرف را میزنند تا مسائل مهمتر را یادآوری کنند


تا چادر را …🤔


تا پوشش را تحقیر کنند…


راست هم میگویند چرا که اگر همین ادم ها یک حجاب ثابت در ایران داشتند


الان ایران جهان اول بود


زیرا آدم هایش:


دغدغه ی دیگری به جز پوشش صبح فردایشان داشتند


دخترهایش به جای فکر کردن🤔 به رنگ ساپورت فردا


و پسرهایش به جای فکر کردن به برداشتن ابرویشان


به چیزهای مهم تری🤔 فکر میکردند


به چیزهای خیلی مهم تر…


ان موقع حق با شماست ایران جهان اول میشد


اری شما راست میگویید افکار من بچگانه است


اصلا به خاطر همین افکار🗯 است که ایران هنوز جهان سوم است


چرا که اگر ادم های مثلا متمدن امروز جامعه من حداقل نوع پوششان را میدانستند


من به جای اینکه پشت این مانیتور بشینم و فریادم🗣 را تایپ کنم تا مردم جامعه ام هدایت شوند


در ازمایشگاه🤔 در حال کشف یک دارو بودم تا مریضان جامعه ام هرروز از بین نروند


و ان موقع ایران جهان اول میشد


اری حق با شماست


اما با این اوضاع…


جامعه ی ما نوع پوشش را بداند ، جهان اول شدن پیشکش..🙂

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up