چرا باحجابم؟!

❌چرا حجاب داری خانم؟

✔️چون با ارزشم


❌یعنی چی!!

✔️یعنی عمومی نیستم


❌اگه خوشگل بودی حجاب نمی‌کردی حتماً یه چیزی کم داری

✔️آره بی‌عفتی و بی‌حیایی کم دارم


❌یعنی من بی‌عفتم..!؟

✔️اگه با عفت بودی نمی‌ذاشتی از نگاه کردنت لذت ببرن


❌کیا..!؟!

✔️همه مردا غیر از شوهرت


❌خب نگاه نکنن

✔️خب وقتی داری گدایی نگاهشونو می‌کنی چجوری ردت کنن؟


❌من واسه دل خودم خوشگل کردم..!!

✔️حواست به دل اون خانمی که شوهرش با دیدن تو نسبت بهش سرد میشه یا اون پسر جوونی که شرایط ازدواجو نداره هم هست؟


❌به اینش فکر نکرده بودم..!

✔️خدایی تو خونه هم واسه شوهرت اینجور شیک می‌کنی؟؟


❌راستش نه کی حوصله داره آخه..!

✔️پس شوهرتم مجبوره بیاد زنای خیابونی رو نگاه کنه مثل این مردایی که زل زدن به تو!!


❌داری عصبیم می‌کنی دختره امل

✔️من خودمو خوب پوشوندم تو مثل... 

لباس پوشیدی پس به من نگو امل


❌خب مُده

✔️آخرین مُدت کَفَنه خانمی


❌هنوز جوونم بذار جوونی کنم فرصت دارم

✔️اگه تو همین حالت ملک الموت بیاد ببرتت چی؟


❌ینی جهنمی می‌شم؟! نه‌نه!

✔️یعنی واقعاً بی‌حجابی ارزش سوختن داره؟!


❌راستش نه

✔️پس خواهر گلم هم خودتو هم مردمو از این فتنه نجات بده


❌چطوری؟!

✔️با حجاب با حیا با عفت با خدا


❌چیکار کنم که بتونم؟!

✔️به رضایت خدا فکر کن به بهشت به امنیت حجاب به پاکیت


❌راستش چادر گرمه دست و پاگیره

✔️بگو آتش جهنم گرمتر است اگر می‌دانستند (تؤبه۵۱)


✔️دستو پا گیر بودنش حرف نداره 

✔️نه می‌ذاره پاهات کج بره

✔️نه دستات آلوده گناه شه

✔️خب خواهرم ؟


[✔️]ینی خدا می‌بخشه؟

✔️إِنَّ اللهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمیِعاً

✔️خدا همه‌ی گناهان رو می‌بخشه


[✔️]چقد مهربون، ولی آرزوهامو دوستامو... چیکار کنم؟

✔️اَلَیْسَ اللّهُ بِکافٍ عَبْدَهُ؟

✔️آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

مارال رئیسی
مارال رئیسی در تاريخ ۰۲ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
عالی بود
گلچین مداحی
گلچین مداحی در تاريخ ۰۲ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
درسته درسته درسته ... حجاب هم برای مرد و هم زن مهمه .


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up