چادرم که خاکی میشود...

‍ چادرم که خاکی می شود،مادرم غر می زند...

اما من یاد چادر خاکی مادرم زهرا میفتم!

چادری که جای جایش پر از رد پا شد…!

چادری که با چه سختی لحظات آخر زهرا از سرش نیفتاد تا به دست ما برسد.


امروز نیز دشمنانی از نسل دشمنان فاطمه هستند که برای این چادر نقشه ها دارند...

و من فکر می کنم؛🤔

متاسفانه آنها در کارشان تا حدودی موفق شده اند…!


چرا که چادر زنان ما را تبدیل کردند به مانتوی بلند،

کم کم مانتو ها از عرض و طول آب رفته شدند مانتوی تنگ و کوتاه....


کم کم و دست آخر نیز دکمه ی مانتو ها رفت و ساپورت به بازار آمد...


و من واقعا درک نمیکنم که پوشیدن مانتوی بدون دکمه چه فایده دارد؟🤔

این روز ها کسانی را می بینم که از روی بلوز کوتاه و ساپورت تنگشان مانتوی بدون دکمه انداخته اند...

خب

با همان بلوز و شلوار ساده بیرون می آمدی که بهتر بود!

این ها به کنار؛

نمی دانم افتخار کردنت برای چیست؟

یک تکه پارچه که دکمه هم ندارد و می شد به جایش پتو و ملافه نیز پیچید و بیرون آمد،پز دادن دارد؟

یا یک شلوار به نازکی جوراب که نمی پوشیدی سنگین تر بود برایت؟

نکند افتخارت این است که خود را عرضه ی چشم های گرسنه می کنی؟☹️

یا اینکه دیگران را به گناه می کشانی و دل دشمنت را شاد؟🙄


این ها برای دختر مومن و مسلمان افتخار نیست!


وقتی با پوزخند از کنارم می گذری و به چادرم می نگری؛

من در درون دلم برایت می سوزد...

دلم می سوزد که نمی دانی چه کار می کنی یا می دانی و دهن کجی می کنی...

دلم می سوز که چشم و گوشت را بسته ای!

دلم می سوزد که غرق در دنیا،آخرتت را به باد می دهی...

اما من به خود و امثال خود افتخار میکنم!

من به دنبال رضایت خدا و حضرت مادرم نه خلق خدا...

من اجازه نمی دهم که چشمان گرسنه حریم خصوصی مرا بپایند...

تو روسری ات هم بزور روی سرت است،اما من تاج بندگی میراث فاطمه بر سر دارم...

افتخار می کنم از اینکه وقتی چادرم را می بویم،بوی زهرا می دهد...

بوی چادری خاکی را می دهد که خاکی شد تا به خاک مالیده نشود...🤓

تو می گویی گرم است...چادر سخت است...

من هم گرمم است،رنگ چادرم هم گرما را جذب می کند،

اما دلم به خدا هم گرم است...


مگر وعده نداده:

ان مع العسر یسری


خدایم دانسته دیر باورم،برای همین دوباره تاکید کرده:

فان مع العسر یسری

"قطعا با هر سختی آسانی است"


عمر ما دراین دنیا کوتاهست!

اما در آخرت زندگی ابدی داریم...!🤔


من و امثال من گرما و سختی را به خاطر خدا تحمل می کنیم🤗 اما آرامش ابدی خود را به ۵۰ سال لذت و دنیای زود گذر فانی نمی فروشیم...!


خواهرم!


به خدا هنوز دیر نشده است...

خدایی که عذاب می کند،خدای مهربان هم هست...

خدایی که مفسدان را دوست ندارد،محب توبه کنندگان است...

بعضی می گویند:

جوان است،پیر که شد توبه می کند....

اما تو گوش نده!

عمر دست خداست،هیچ تضمینی نیست که همه ی ما به سن پیری برسیم…!🙄


پیامبر اکرم(ص):هیچ چیز نزد خدا محبوب تر از جوان توبه گر،وهیچ چیز نزد خدا منفور تر از پیر پایدار بر گناهش نمی باشد…!

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۲نظر ]
نظرات (۲)

زندگی به شرط سید
زندگی به شرط سید در تاريخ ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۹:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )

چادر باید خاکی باشه...

 

افتخار میکنم محجبه م

افتخار میکنم که تو این دنیای رنگارنگ خدا لیاقت چادری بودن بهم داده  و 

افتخارمیکنم وقتی یکی چادرمو پا میزنه و خاکی ش میکنه و باشرمندگی تند تند عذرخواهی میکنه و با افتخار میگم:

اصلا عذرخواهی نکن...چادر باید پا بخوره و خاکی ...

***

یازهرا؛

  بعد تو خااااااک بر سر دنیاااا

 

فرشته آسمانی
فرشته آسمانی در تاريخ ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )

سلام خدا حفظتان کند و در این مسیر ثابت قدم بمانید 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up