انقلاب ماه انفجار نور بود

حمد و سپاس خداوندی را که به ما نعمت و ولایت ارزانی داشت و چراغ پر فروغ امامت را روشنگر راهمان گردانید و در سایه پر برکت جمهوری  مبارک اسلامی تحت تربیت و رهبری مردی از تبار ابراهیم از شکست بهت ها برگشته,موسی ای از طور آمده ,مسیحی از سماء,باز آمده یوسفی  رنج زندان هجران کشیده ,ندای ملکوتی :قو لو لا اله الا الله وحسین وار به قربانگاه رفته و یار و فرزند را فدای دوست کرده قرار داد.

تا در کام بلا رفتن و دست از جان شستن و به یار پیوستن و هم گام شدن با معشوق از چاه تن برون شدن و طعم شیرین وصال را چشیدن و در مسلخ عشق دست و پا زدن و زیر بار ظلم نرفتن را به ما بیاموزد .
اندیشه ات را پرواز ده به یار آر سالهای انتظار را شبهای که شمع زندگیمان میسوخت و یارای روشن بخشیدن به وجودمان را نداشت روز های که گل آزادی حتی یک لحظه به روی مرغان باغ ملکوت نمیخندید و ما در تنگ نای زندگی در اسارت تن بودیم گوهر خوشبختیمان در سیاهچال ناامیدی مدفون بود مسئولیت برایمان معنا پیدا نکرده بود و ما وارثان ظلم 2500 ساله بودیم تنها یاد گرفته بودیم منتظر باشیم و سکوت تنها راه علاج دردهیمان بود .
اما زمستان رفتنی است و فجر با نسیم خوش حیات خواهد رسید شب های روشن از اوج آسمان به سوی خاکیان آمد و تندیس ایمان از پهنای سپهر با پرنده ای پولادین به زمین نشست و امید را همراه با عشق در کوچه پس کوچه های شهرمان جاری ساخت.
آذرخش مبارزه دلهای خسته مان را به لرزه درآورد و با گرمیش قلب هایمان را به پرواز در آورد و نغمه الهی را در رگ ها ی خشکیده به جریان وا داشت و چشمهامان را فروغی تازه گرفت.
ندای آرزو در عمق سینه هامان کاشته شد تا گل های زیبای انسانیت در باغ وجودمان به بار آید و این سالها را تا کنون و اتحاد را توشه را همان قرار داد ,دلهامان منقلب شد و سکوت چندین ساله را شکستیم .فریاد برآوردیم و در عمق وجودمان بر جستجوی حق پرداختیم .
ما در انتظار قاصدک های رهایی بودیم  فرصت را غنیمت داشتیم و آیه های عبرت را در گوش یکدیگر خواندیم ما خسته از راه بی هدف خود بودیم و اینک هنگام غروب غمها بود.
ما گل لا له کاشتیم در زمین سرخ وطنمان و گلهای لاله رنگین تر از همیشه به بار نشست چرا که آبیاریش را خون شهیدانمان کردند . زمستان هنوز به نیمه نرسیده بود که بهار آمد روح آمد و روح بخشید و لیال و العشر را مطلع الفجر زیبا به روز رساند.و انقلاب شد,آری دگرگون شدیم و بهار آمد با تمام زیبایش رسید و این گفته در اندیشه هامان قوت گرفت که بها را روح خدا برای همه عمر در قلبهامان کاشت و ایستادگی در مقابل ستم را.


[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up