...چون تو میخواهی من با حجابم

خداوندم! 


هرچقـدر هم که دشمـن تلاش کند برای اشتباه نشان دادن حجاب 😥 

آخـر با چـه منطقی بپذیرم ؟🤔

که بشـر 😳

همان که تو آفریدی و خود میمیرانی،😏 

از تو بیشتر بداند . . . 😳🤔

و از تو نگران تر باشد برای بنده تو؟ 😕


من منطق تو را می پذیرم👌 

به جای منطق آنهایی که به اسم آزادی زن را وسیله فروش کالاهای بی ارزش خود کرده اند😱😔 

و نگاه تو را خریدارم به جـای نگاههای تحقیر آمیزی که عریانم میخواهند برای نوازش چشمان مـردان شهوت ران .😱😰😔


خداوندم! 

من بنده تو هستم 😍

و چـون تو می خواهی من #با_حجابم😍

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up