من ایستاده ام

من ایستادہ ام؛
من خواهم ایستاد؛
من ایستادہ خواهم مرد؛
امادربرابرطوفان شهوت وبے غیرتے تان،سرخم نخواهم ڪرد.✋
ایستادہ خواهم مرد،امازیربارمرگ و بے حیایے وبے عفتے نخواهم رفت.✋

آنگاہ ڪہ برادرم درخون خویش غلتید.
مشتے خون ازگلوے مظلومیت خویش رابرآسمان حجاب من ریخت تاهرگزچادرم را،بہ زمین نگذارم،☝️

واز ان زمان چادرم«باب الوائج»من شد.👌
من حاجت رواے چادرخویشم.😇
من عاقبت بہ خیرحجاب خویشتنم.

چادرم بہ من اموخت ڪہ هم رنگ خودم باشم،
چادرم بہ من آموخت ڪہ از«تن»هاگریزان باشم،تابلاگردان عفتم گرد .
چادرم رانمیفروشم
چادرم تُوتِم من است
چادرم،امانت شهداست
چادرم،حیاے من است،
چادرم رانمیفروشم،
چادرم ،بال پروازمن است،
و من هرگزخود را اسیرقفس بے حجابے نخواهم ساخت،⛔️
بلڪہ حجابم راقفس نگاہ شیطان وشیطان صفتان خواهم ڪرد.✅
آنان،دربندحجاب من گرفتارند.

[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up