اهمیت حجاب چیست؟

سوال

ما اینقدر مشکل مهمتر از حجاب داریم.که اول باید اونا را حل کنیم یکیش اقتصاد و اختلاس

 بعد برسیم به حجاب نظر شما چیست؟؟



جواب



در این که همه مشکلات باید حل شود هیچ شکی نیست.ولی در اهمیت حجاب


1-شما فکر کرده اید حجاب امری بی معنی است.و کم اولوییت است.؟ کافیست تنها یک نگاهی به ویژنامه تپش روزنامه جام جم که چهارشنبه ها چاپ میشود ویا صفحه حوادث روزنامه های خودمان بیندازید تا ببینید.با همین مسئله که شما کوچک شمرده اید روزانه در ایران چند نفر کشته میشوند یا به انها تجاوز میشود.مثل اینکه ماجرای ان باغ در اصفهان را از یاد برده اید.

مطمئنا ان افراد به خاطر اقتصاد ان کار رانکرده اند.


2-دکتر شاهین فرهنگ روانشناس هستند.ایشان بایک گروه تحقیق کرده اند.درمورد کسانی که تجاوز به عنف کرده اند در ایران؟ ایشان در سخنرانی خود میگفتند من احساس میکردم که جواب متجاوزین این است که ما از روی قیافه خانومها را انتخاب میکنیم.

ولی وقتی از خود متجاوزین سوال کرده ام میدانید جوابشان چه بوده: متجاوزین گفته اند ما نگاه میکردیم هر خانومی مانتویش تنگ تر است هرکه لباسش کوتاه تر است هرکه مویش بیشتر بیرون است وهرکه ارایشش غلیظ تر است را انتخاب میکرده ایم.انها گفته اند اگر خودش نمی خواست که اینگونه بیرون نمی امد.

جالب اینجاست تقریبا 95% متجاوزین همین حواب را داده اند.


با چقدر پول میخواهید روحی کسی که بهش تجاوز شده رو برگردونین؟؟؟



3-و باید زنان مسلمان را فریب داد و از زیر چادر و عبا بیرون کشید با این بیان که حجاب یک عادت است از خلفای بنی عباس و یک برنامه اسلامی نیست لذا مردم زنان پیامبر را می دیدند و زنان صدر اسلام در هر کاری با مردان شرکت می کردند پس از انکه زنان را از زیر چادر و عبابیرون اوردیم.باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال انان بیفتندتا در میان مسلمانان فساد رواج یابدوبرای پیشبرد این نقشه:لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون اوریم تا زنان مسلمان ازانان یاد بگیرند.


خاطرات مستر همفر(جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی)  فصل ششم ازبین بردن نقاط قوت صفحه109


[ ] [ فرشته آسمانی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up