آزاد بودن پوشش چیست؟

تحلیل استاد #رحیم_پور_ازغدی از حجاب


ـ فردی در غرب از من پرسید، حجاب برای چیست؟

 گفتم برای کنترل س ک س در حوزه عمومی است و برای این است که فرق بین مرد و زن پوشیده شود. بیشترین محرومیت در #حجاب برای مرد است. در فضایی که بی‌حجابی وجود دارد همه چیز به نفع مرد است و در چنین فضایی مردان لذت بیشتری می‌‎برند. من از این فرد غربی پرسیدم وقتی مرد و زن بی‌حجاب باشند، دو حالت وجود خواهد داشت یا بی‌حجاب بودن زنان روی شما اثر نمی‌گذارد که در این صورت شما بیماری جنسی دارید و یا تاثیر دارد، ‌در این صورت چه کار می‌کنید؟ آخرین جوابی که وی و این تفکر دارد این  است که خودارضایی می‌کنم. این آخرین جوابی است که داده می‌شود. اسلام مخالف رفتار جنسی حیوانی و به دنبال فضای انسانی است.

ـ‌ اگر نمی‌توانی خانواده تشکیل بدهی ازدواج موقت کن‌. البته این بدان معنا نیست که اگر افرادی تشکیل خانواده داده‌اند هم ازدواج موقت پیشه کنند و ائمه مخالف بودند که وقتی کسی خانواده دارد، ازدواج موقت داشته باشد. ازدواج موقت برای کسانی است که نمی‌توانند خانواده تشکیل دهند و اصل در اسلام ازدواج دایمی تک همسری است و ازدواج موقت تنها پله‌ای اضطراری است.

ـ ازدواج سفید نوع غلط ازدواج موقت است، زیرا در ازدواج سفید تعهدی نیست. با توجه به اینکه هر چه حرام است، راه حلالی دارد، باید به توصیه‌های اسلامی در همه زمینه‌ها توجه کرد. بسیاری از مشکلات در حوزه خانواده به خاطر عدم رعایت اخلاق اسلامی است. محال است با رعایت این موارد خانواده‌ای به مشکل برسد.

[ ] [ ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دعای عظم البلا

قالب وبلاگ

قالب میهن بلاگ


IranSkin go Up